Saturday, March 14, 2009

......

今天是星期日
五点多就起身了
因为习惯了那段时间起身
所以自动就起身了
一看电话
就有九封信息了
每次睡着了就一定很多信息的
其中一封发给我的
内容是:'我给你的隐行笔还可以用吗?'
我就回:'我不知道...还在我房间...有两支...'
之后我就睡不着
拿出了那两支隐形笔
在我的橱上了几个字
原来还能写字的
我就再信息:'那两支笔都还能用...刚才我试过了...做么呢?你要回去??...'
我躺着躺着就睡回去
八点我就起身了
刷牙洗脸后我就上线
一看我的部落格
多了一个留言
看了很不开心
我给一个叫‘hatelovewithoutlove’的人了:(
我不知道他是谁
更不知道他为什么要那样说我
之后不久,我就看到上线
叫我暂时给回他一支先
说要用来写一些东西
之后我就问他那个'hatelovewithoutlove'那个是是不是
......
原来......
那就算了,给那样说我心甘情愿
可是又很难过
要是别人的话
我会很生气的
之后他还说如果可以的话叫我两支隐行笔都给
我说不可以
怎么可能两支都给
那隐形笔对我来说是有意义
不可能两支都给回的!
之后说了'拜'就下线
今天4.03pm信息我了
刚好那时我在睡觉
起身的时候好大的
问我多一下能坐车那支笔给他没有
今天要用到
我就问可以不要用没有
却回我:'我电话没钱了 不要一直问废话!不要给就算'
他的那句'不要一直问废话'
伤透了我的心:(
电话剩几角钱不能回答我那么多问题
'你说你电话没钱了就好了,为什么要骂我在说废话呢!!!
为什么!
你讨厌我就好了呀!
为什么一找我就是要我拿东西给你还要骂我说废话呢
那支笔对我来说是有意义的
你还说要用来写东西给朋友
我根本就不想给回你那支笔
给了你,就没的留念
对不起......'

最后我也没有给回
终于信息我了
我应该开心吗?
还是伤心才好?...
昨晚我又做梦了:(
我又梦见
这叫做'日有所思,夜有所梦'吗?
梦见什么我也不想说
免得认为


5 comments:

  1. 不想说??? 拜托真的不想说就收在心里拉...如果是别人写的肯定生气??? 生气 你凭什么 ? 就算别人写的也是写的非常对!!
    还有 看的人不用说什么她好笨 她好可怜那些.. 她现在写的只是之后我怎样对她罢了 她没有写她做过什么?! 也没有写她那时是怎样对我!! 看的人更只是单方相信她罢了!! 有她说没人说! 我最讨厌写blog的人就是酱!还有说什么抒发心里的感情还是感受??不是想给人看还是同情? 是的话又不用pass lock起来! 你心里是怎样想 我看谁都懂!! 还有那支笔不给回就说不给 不要在我面前说什么当不见那些..

    我酱写就预了 别人会帮你还是什么
    不过别人不信也不用紧 看法不同不用紧 我坚持我原则

    ReplyDelete
  2. 我写的东西有哪一些是假的,你说啊...你为什么要处处针对我,我写部落格是我的事。。你为什么要来看,看了还要那样说我批评我。。有想过我的感受吗?我写部落格不是要人看了会同情我可怜我,我只是写出自己的感受都有错吗?!为什么要说那些话来伤我。。我也是人来的。。我知道我错了,后悔已太迟了。。

    ReplyDelete
  3. To: hatelovewithlove, looking at your stupid name i know are are a KID without BRAIN. if you don't have love then how can you hate? you are just trying to seek attention here. if you do not like li shan here. simply FUCK off. don't come and go as you wish and as u like. want a bloody pen? so stationary shop and buy? are you that cock? using such stupid reason to approach someone. if you are really sincere to give a present to someone, do it yourself! and whatever li shan does in her past is past. and she has the right to do so as well. you are just a NOBODY, so mind your own business! and she has changed and, only YOU is stuck in her past. get it KID? go experience more pain before you grown up and before you come spread your senseless rubbish all around. a llttle set back can send you crying off, useless ass. be like MAN, do the right thing! be generous to a lady. OOPS i forget you are just a KID, hatelovewithoutlove! LAME!

    ReplyDelete
  4. Wat name i put is my problem a..if put "i m king'' means i m king a ? U got use bak ur rubbish brain to THINK IT? IF i say u no brain means u no brain d la?? STFU pls.. I ask her can gv back anot i never ask her sure wan gv bak lo..if outside can buy d la i ady buy la.. No ned u say dly.. SHE HAVE CHANGED?? She is ur who how u noe ? U c ppl outside face can noe inside heart?? WOW ..u so geng d.. Cincai take one to say like the new titile .. Ady noe her gt bf stil can say luv me?? Nw break mai tim.. U thnk u r who got class at here bark?? Nw she is talking about you or me??
    dunoe wat u fucking english mean.. I noe my english bad u no brain wont noe d la..
    i m kid bt my brain nt like kid bt U?? THE BRAIN THINKIN STIL LIKE KIDS !! We d thng axo wan add more one fucking mouth ! PLS STFU ! SHUT THE FUCK UP

    ReplyDelete
  5. to~hatelovewithoutlove...

    STUPID GUY!!FUCK OFF LAH YOU!!
    HOW CUM CAN TREAT A GAL LIKE TAT DE!!
    U REALI NO BRAIN DE LOH~
    USELESS AND COLD BLOOD!
    WAT INSIDE UR BEAIN AR!!
    RUBBISH?!IZIT?!
    THE 1ST ANONYMOUS SAYING WAT IS TRUE LOH~
    KID without BRAIN!!
    U SAY PPL THINKING STILL LIKE KID IZIT?
    THEN MII NOT LOH...
    WAT I THINKING SURE MORE MATURE N BETTER THAN U LOH~
    AND WAT U SAY AR"Ady noe her gt bf stil can say luv me?? "
    U SAY HER ALD GT BF JOR STILL SAY LOVE U IZIT?
    THEN U GOT THINK THINK SIN MOU...
    WHY SHE SAY STILL LOVE U~
    BCOZ SHE REALI GOT DE HEART V U~
    SHE LOVE U!!
    U NOE WAT MEANING OF L O V E?!
    I THINK U DUNOE LOH
    IF U REALI NOE~
    N U REALI GUD~
    U WONT SCOLD HER LIKR TAT DE LOH~
    AND IF U GUD~
    U WILL DIAM DIAM AND WONT SCOLDING PPL HERE~
    IF IM NOE WHO R U!IM SURE SLAP YOU~
    AND U TOT MII WONT SLAP U IF I NOE WHO R U?
    MII ALD SLAP MANY COLD BLOOD GUY ALD~
    AND I TELL U!PLS DUN CINCAI SCOLD LISHAN HERE!
    FUCK OFF!!

    ReplyDelete